czwartek, 2 stycznia 2014

zamiana ;)

Mamy już nowy rok, czas więc na zmianę starego kalendarza!
Mi z pomocą przyszedł Grupon z ofertą Colorland.
Przez chwilę się zawahałam, czy dojdą  przed świętami, bo miały być prezentem, no ale, kto nie ryzykuje...
Na szczęście Colorland spisał się na medal i 3dni po zamówieniu z wypiekami na twarzy otwierałam paczkę.

Kalendarze są boskie. Możemy wybrać gotowy projekt, albo wykonać własny. Ja poszłam na łatwiznę i wybrałam z już dostępnych. Natomiast wybieranie zdjęć wcale do łatwych nie należało ;)
Możemy również zaznaczyć w kalendarzu wszystko, o czym nie chcielibyśmy zapomnieć. Króluje impreza roku, czyli pierwsze urodziny Olka. U nas dodatkowo zaznaczyliśmy urodziny każdego członka rodziny (btw. nasze psisko dzisiaj świętuje piąte!) i drugą rocznicę ślubu.




Reakcja mojej mamy i teściowej... wzruszyłam się razem z nimi.
Mama wykrzyknęła, że będzie go miała do końca życia. No, nasz też wyląduje w pudle z pamiątkami :)))

A może też chcecie sprawić sobie kalendarz z własnymi zdjęciami?
Mam 3 kupony rabatowe, ktoś, coś? :)


13 komentarzy:

  1. Jakbym miała gdzie powiesić kalendarz to bym sobie co roku fundowała taki martynkowy ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. też zamówiłam taki przed świętami, ale jakoś tak na szybko wybierałam zdjęcia i dobrze że tylko jeden zamówiłam bo teraz na spokojnie zrobię lepsze dla rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My też fundnęliśmy rodzinie Jagódkowe kalendarze w ramach świątecznego prezentu:) Ostatecznie pomyliliśmy się i zabrakło dla nas, ale lada dzień będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę kupon, jeśli można :P Zrobiłam kalendarze dla dziadków, ale sknerstwo mnie zabiło i dla nas nie mam (cena była inna niż na kuponie widzę :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupon Twój, Gocha ;) odezwij się na sawkova@gmail.com

      Usuń
  5. Ja bardzo ładnie poprosiłabym jeden a najlepiej dwa. Zbliża sie dzień babci i dziadka i taki kalendarz byłby świetnym prezentem! Pozdrawiam, Mama Kacperka i Joasi :duszek-kacperek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupon Twój ;) odezwij się na sawkova@gmail.com

      Usuń
  6. Ja tez będę musiala o takowym pomyslec ale najpierw musze zacząć pstrykać więcej zdjęć aby było z czego wybierac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe. Super. Może kiedyś też będzie można taki kalendarz zamówić. Chętnie skorzystam
    Pozdrawiam
    http://wiolka44.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł z tym kalendarzem, moja koleżanka zrobiła podobny prezent swoim rodzicom byli również wzruszeni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na bloga pod inną nazwą. Wciąż ten sam blog ale może na ten adres co masz możesz nie wejść, chociaż pewnie przekieruje na nową stronę, w sumie nic nie szkodzi napisać. Także informuje o zmianie
    http://czekamynacud.blog.pl/
    Buziaki ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy masz jeszcze jakiś kupon? Bo świetne te Wasze komentarze :)

    OdpowiedzUsuń