niedziela, 8 września 2013

II Spotkanie Mam Blogerek w Krakowie

Zedecydowanie za krótko!

Dobrze, że rano zadzwonił Olkobudzik, bo miałam mały koszmarek, że zaspałam na spotkanie! Na szczęście tak nie było ;) Zapakowaliśmy co potrzebne i w drogę, Matko!

Idę, mijam samochody, ludzi, stres nieziemski. Zmierzam szybkim krokiem do Czułego Barbarzyńcy, widzę wózki stojące przed wejściem i gromadkę mam.
Z daleka poznaję Gosię z Karolinką, głęboki oddech, nieśmiałość do kieszeni. Dziewczyny były skazane na moje towarzystwo do końca spotkania, siedziałyśmy obok siebie, a Karolinka czarowała mnie swoim uśmiechem. Przed Czułym poznałam także rodziców Franka i samego Franka, przyznam, że po wózku poznałam, tylko i wyłącznie :P

W drzwiach powitały nas uśmiechy mam organizatorek. A później, później już poleciało.
Mam nadzieję, że nie palnęłam nic głupiego i nie zanudziłam nikogo swoim gadaniem. Jak jestem zestresowana to gadam jak szalona, jak stres mija to niestety też, czasami powiem coś zanim pomyślę, ups.
Niestety, nie udało się poznać wszystkich Mam, ale wierzę, że okazja jeszcze będzie! :)

Mamy organizatorki czyli KamilaPaulinaŻaneta i Ola spisały się na medal! Dzię-ku-je-my.

9 komentarzy:

  1. Moja droga! Co to za kłamstwa piszesz - jakie skazane :P Cała przyjemność po naszej stronie :) Myślę, że warto spotkać się również poza zorganizowanymi zajęciami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będę pewnie oryginalna jak napiszę, że wam zazdroszczę ;) Może się kiedyś jeszcze na spotkanie załapię, a teraz czekam na dokładniejszą relację ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne musza być takie spotkania :)
    Najważniejsze, że się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie było się spotkać, tylko szkoda, że nie było czasu ze wszystkimi fantastycznymi, pasjonującymi Mamami porozmawiać. A może troszkę nieśmiałość nie pozwalała do wszystkich podejść.

    Mam jednak nadzieję, że jeszcze będzie okazja by się spotkać, poznać i porozmawiać.

    Pozdrawiam Optymistycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło było!!! :) Szkoda że tak mało czasu było, aby lepiej się poznać!

    OdpowiedzUsuń
  6. super, że się wszystko pięknie potoczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również było miło Ciebie poznać!
    Szkoda, że czasu brakło na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana nie tylko Ty nas poznałaś po wózku:) Miło było tylko szkoda , że tak krótko:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń