poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Ratatunku

Albo mamy kolejny skok, albo Olkowi ząb wyłazi. Nawet w te największe upały nie był tak marudny jak jest teraz.
Na rękach źle, cycek źle, leżeć źle, wszystko źle.
Zaglądnięcie do paszczy graniczy z cudem. Nic tam nie widać, nic nie jest rozpulchnione ani zaczerwienione, raczej białawe po jednej stronie.
Olko namiętnie pcha wszystko do buzi, paluchy, pieluchę, moją bluzkę, moje palce, moje ramię. Koszulki są obślinione po sam pas, ręce aż do łokci. Lecę dzisiaj po zapas śliniaków.

Drogi zębie, jeśli to ty, to błagam wyłaź szybko, bo jeszcze trochę i wyląduję w Kobierzynie.
A jak to Ty, skoku rozwojowy, to apeluję, idź Pan w chu... e huk.

chustohamak.

10 komentarzy:

  1. Ehh, te zęby..mojej Podopiecznej wychodzą na raz wszystkie trójki. Jest przy tym tak nieznośna, zaczęła jakieś fochy odstawiać (a ma rok i mc), że też mam dość momentami i chciałabym, żeby wrociła dawna fajna dziewczynka... Tobie życzę żeby wrócił ten fajny synuś i to co męczy "nasze" maluchy poszło sobie już natychmiast :)

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No dzień dobry! Dlaczego nas tu wcześniej nie było? Nadrobimy!
    Ty o zębach? Wyobraź sobie, że my w te koszmarne upały wydusiliśmy. Dwa! Za "jedną razą";)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już sama nie wiem na co mam zwalić te marudzenie.Czy to na zęby trzonowe,na skok rozwojowy,na upały,czy morze na złośliwość własnych dzieci(Ty masz młodsze więc nie dotyczy ;P). Siły dużo i cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie potrafię Ci powiedzieć, czy to ząbki, skok czy jest inna przyczyna. Boję się, że jak Zosia się pojawi, to też nie będę wiedzieć. Przeraża mnie to... Cierpliwości życzę no i żeby Olkowi przestało być źle bez względu na przyczynę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarąbisty patent chustohamakowy ;)PS widzimy się w Krakowie (strasznie się ucieszyłam, że akurat z Tobą się zobaczę :P)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba bym bardziej obstawiała zęby. Fajny chustohamak:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy taki sam stół!:)
    Patent niezły.
    To jak, przeszło?
    Olek to ma taki wzrok cwaniacki, aj low it!

    OdpowiedzUsuń
  8. A Olek z tego chustohamaka nie wypada? Bo też myślałam żeby tak zawiązać ale bałam się że mi synek z niego wyleci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wypada (chociaż krawędzie powinny być bardziej dociągnięte), ale oczywiście zawsze przy nim siedzę i czuwam :)

      Usuń
  9. Wszystko źle. U nas też tak było: w zeszłym tygodniu. Zwaliłam na skok.
    W tym tygodniu: wszystko źle, oznacza: "Jestem GŁODNY!".

    OdpowiedzUsuń