środa, 14 listopada 2012

It's a BOY!!




Będziemy mieć SYNA! 




Muszę z lekka ochłonąć. W zasadzie jeszcze na długo przed zajściem w ciąże rozmawialiśmy z mężem, że jak dziecko, to tylko syn. Początek ciąży, w mojej głowie nadal tylko chłopak. Ale stop, kurka, jak będzie córka to przecież też będę najszczęśliwsza na świecie, ważne, żeby zdrowe było i piękne! 
Jakoś zaczęłam myśleć o lokatorze jak o córce, mówiłam do brzucha 'Jagódko', a tu BĘC! Chłopak, bez cienia wątpliwości (i waży ok. 347g)
Śliczny będzie, mamusiny i będzie takim super facetem jak jego tata :) 


14 komentarzy:

  1. Gratuluję również. Ja całą ciąże i przed myślałam o synku i urodził się taki mały Kacperek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Chłopaki są the best :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Blog. :)
    Szczegóły u mnie: http://9-miesiecy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje i niech rośnie zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Widzę, że coraz więcej chłopaczków będzie :)
    http://9miesiecyzbrzuchem.blogspot.com

    Pozdrawaim ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymarzony chłopak, cieszę się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję chłopca :)
    Czyli przeczucie co do córeczki się nie sprawdziło? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!! Chłopcy są cudowni... I raczej wolą się przytulać do mamy niż do taty :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam, że o moim brzuszku myślałam zawsze jak o córce. I jak lekarka powiedziała, że będziemy mieli syna, mąż się uśmiechnął, a ja zapytałam "naprawdę?". A teraz mój dwumiesięczny syn śpi w łóżeczku obok. Mój skarb świata całego :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. no to gratulacje :)
    ja z kolei miałam takiego "czuja" na córkę :)
    teraz będzie już trzecia... ;)

    OdpowiedzUsuń