niedziela, 4 listopada 2012

19t0d

Witam się w ten niedzielny poranek. Głód mnie zbudził o 7 i miejsca sobie nie mogę znaleźć od tej pory, więc zasiadłam z ciepłą herbatką i staram się coś nastukać.

Ciążowych wieści garść. 19t0d. Dzieć szaleje. Jak na razie kilogramów na plusie 0. Czuję się super, poza permanentnym bólem głowy i łapiącymi czasami bólami brzucha. Rozciągam się na całego.
W dodatku nie wiem czy to to, ale jak to się mówi 'brzuch się stawia', to chyba niedobrze ;/
Na szczęście wizyta już w poniedziałek 12, a 14 zasuwamy z mężem na połówkowe. Muszę chyba spisać wszystkie pytania na kartce, bo ostatnio mój mózg ma problem z zapamiętywaniem.
Zapisałam się też na zajęcia z edukacji okołoporodowej i już się nie mogę doczekać pierwszego spotkania.

Poza tym, odwiedziłam wczoraj kuzynkę. Ponoć wyglądam 'na chłopaka' cokolwiek to znaczy :D
Przywlekłam 3 siaty ciuszków, w poniedziałek czeka mnie wstępna selekcja, bo nie wszystko się nadaje.
Sprawa wózka się tymczasowo rozwiązała, bo wózek też przytargałam. Wielka, brzydka krowa. Ale po Waszych radach i przetrzepaniu wózkowego forum doszłam do wniosku, że nie będziemy inwestować w żadne wynalazki 2w1, przygarniemy to co dają, a na zimę zaopatrzymy się w wypasioną, terenową spacerówkę :)) Niestety, dziś czeka mnie szorowanie tej krowy. Co się dało to wrzuciłam do pralki, ale budka i siedzisko jest przytwierdzone nitami do ramy, więc muszę wymyślić inny sposób. Szkoda, że z naszej łazienki po remoncie zrobiła się klitka, bo tak bym dziada wrzuciła do wanny i porządnie wyszorowała.

Z mniej przyjemnych rzeczy, czeka mnie kilka wizyt u dentysty. Miałam wyleczyć wszystko przed ciążą, ale jakoś nie wyszło. Później mdłości nie pozwalały, a teraz jestem nieco przeziębiona, więc wizyta chyba zostanie odroczona na przyszły tydzień.
Czy to prawda, że w III trymestrze znieczulenie jest zakazane?

11 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o zakazie znieczulenia :) Ja przez całą ciążę co jakiś czas mam wizytę i za każdym razem ze znieczuleniem, tylko tym takim bez adrenaliny przeznaczonym dla kobitek w ciąży :) Także spokojnie możesz iść na fotel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak się za często brzuch stawia, to dobrze jest łykać magnez ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też szybko brzuch zaczął twardnieć. Magne B6 przyniosło w tej kwestii ulgę (3x2 tabletki/dzień).

      Usuń
  3. Ja tez w ciazy otrzymałam znieczulenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh - nam niestety nikt nie podrzucił ubranek i wózków. Wszystko kupujemy nowe.

    0 kg na plusie? No nieźle. Wtedy to ja chyba miałam 2,5 kg więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam ;) Nominowałam Twój blog jako Liebster Blog. Więcej informacji znajdziesz na moim blogu http://iskierka-mili.blogspot.com/. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zero kilogramów?? Szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie czeka na Ciebie wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawyy wpis.
    Zapraszam do dodania bloga do spisu blogów gdzie głównym tematem są dzieci:)
    http://kinderkowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja u swojej dentystki nigdy nie biorę znieczulenia, bo nie cierpię czuć tego odrętwienia jak już wyjdę z gabinetu;)
    0kg??? Mogę oddać kilka swoich kilogramów;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale trafiłam! Jestem o parę dni za Tobą jeśli chodzi o ciążę. Fajnie czytać na bieżąco, co dzieje się przyszłą mamą ;)

    OdpowiedzUsuń